Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Posuď knihu podle obalu (5)

24. března 2013

Posuď knihu podle obalu (5)



Nedělní meme pořádané Syki



Past
Lauren DeStefano

Anotace:
Díky moderní vědě se každá lidská bytost stává tikající časovanou genetickou bombou. Bezohledné manipulace s genetickými informacemi způsobí, že muži se dožívají pouze dvaceti pěti let a ženy dokonce jen dvaceti. V této bezútěšné době jsou mladé dívky unášeny a nuceny žít v polygamním manželství, aby odvrátily hrozbu, že lidstvo vymře.
Tento osud čeká i šestnáctiletou Rhine Elleryovou. Je unesena, aby se stala jednou z vyvolených nevěst a vstupuje do světa bohatství a privilegií. Přestože její manžel Linden k ní chová opravdové city, jediným cílem Rhine je útěk – chce najít svého bratra-dvojče a vrátit se domů. Ale Rhine se musí vypořádat s více problémy, než jak znovu získat svobodu. Lindenův excentrický otec je odhodlán najít protilátku na genetický virus, díky kterému mu hrozí ztráta syna, i když to znamená jít přes mrtvoly, aby prověřil své experimenty…

Co kdybyste se dozvěděli, kdy – na den přesně – zemřete?
Můj názor:
Tak, ještě než se dostanu k obálce .. (tohle klidně přeskočte, pokud se nezajímáte o mé knihomolské "trable", nadávat vám nebudu :) .. už ji mám objednanou. Konečně. A jak asi víte, čekala jsem už nějak od ledna, jelikož mám doma druhý díl. Jakmile jsem totiž ten první někde objevila, máma mi to nedovolila. Nepochopím. Vždyť bych si to zaplatila sama. Ale ne .. "nemáš těch knížek už dost?", ne mami, nemám. A ještě když je to první díl od toho druhého, co mám doma .. njn, u nás se to sehnat nedalo a v knihovně už vůbec ne. Naštěstí mi to konečně dovolila. A to ani neví o důvodu, proč jsem vždy na konci měsíce skoro bez peněz než dostanu kapesné .. že ano. Ale i tak si můžu kupovat jen knihy, které jsou u nás v zapadákově (jak já se těším, až se přestěhujeme do prahy ..), takže stejně to vyjde nastejno. Nemá to být o obálce? Jak já sem to zase zakecala. To není možný. (Ale je, u mě .. jo).
A teď už vážně k obálce .. líbí se mi, jak je laděná do tmavé. Ale stejně jako v baroku, tam pomocí světla vyzdvihli to důležité a zbytek nechali tmavě. Moc se mi také líbí kam umístili název knihy i autora. Jakoby do takové mapy. Skvěle kromě světlem zdůraznili to, co je uvnitř. To by taky obálka ukazovat měla. Je taková nádherně tajemná jako příběh, který jsem  z toho prolistování u druhého dílu nebo anotace pochytila. To "zmapování" je i uvnitř knihy a úžasně se tam hodí. Ale to jen tak na okraj. Celkově se mi ta obálka moc líbí. Je originální. Tajemná. A naprosto odpovídá, o čem kniha bude. Taky tam konečně dali nějakou holku, která tam pasuje. I ty její šaty. Takže .. ano.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”