Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Posuď knihu podle obalu (2)

3. března 2013

Posuď knihu podle obalu (2)


Nedělní meme pořádané Syki


Pushing The Limits
Katie McGarry

Anotace:
Nikdo neví, co se stalo té noci, kdy se z Echo Emersonové, populární holky, stal outsider s podivnými jizvami na rukou, o kterých si špitá celá škola. Dokonce ani Echo nezná celou pravdu, co se té strašlivé noci odehrálo. Ale byla by moc ráda, kdyby se vše vrátilo k normálu. Ovšem když se v jejím životě zjeví Noah Hutchins, hezoun v černé kožené bundě, co holky vlastně jen využívá, její svět se obrátí vzhůru nohama takovým způsobem, že si to ani v nejdivočejších snech nedovedla představit. Noah jí totiž rozumí. A pomůže jí najít odpovědi. Přitom by neměli mít vůbec nic společného. A se všemi těmi tajemstvími, která v sobě oba nesou, je v zásadě nemožné, aby byli spolu. Přesto nedovedou potlačit vzájemnou přitažlivost. A Echo se ptá sama sebe, jak daleko může zajít, aby překročila vlastní stín, a co všechno je ochotná riskovat pro kluka, který ji může znovu naučit, jaké to je, když člověk miluje.

Můj názor:
Nejdřív bych chtěla říct, že pokud to ještě nevíte tato kniha vyjde přibližně na podzim tohoto roku u CooBoo. Já se tak těšííííím. Ale teď už k obálce .. řekla bych, že je průměrná. A proč? Tak zaprvé: připadá mi to trochu umělé. Hlavně ten kluk. Zadruhé: Pozadí je na můj vkus až moc rozmazané. Mohli ho nechat aspoň trošku ostré, ale ne zas moc. A zatřetí: Nelíbí se mi, kam dali větu od autorky Simone Elkeles, která je hned nad názvem autorky téhle knihy. Podle mě by byla mnohem lepší na zadní straně knihy. A i tak, nelíbí se mi, že jim to dali těsně pod "zadky" a hned nad název autorky. A co se mi líbí? Nápis Pushing The Limits a jeho umístění. A výběr holky a to, že se opírá o školní skřínky a že tam jen tak nestojí, ale má pokrčenou nohu. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”