Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: I'm obsessed with .. (1)

12. března 2013

I'm obsessed with .. (1)


Meme z dílny Emily L. Cílem je zveřejnění obsese .. může to být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd. .. spolu s krátkým informativním článkem.

Trailery

Jako první článek z tohoto meme jsem chtěla dát něco, co je tak trochu od všecho. A ano .. miluji trailery. Připadá mi to jako takový zkrácený film. A ta hudba, co je většinou doprovází? To je prostě nádhera. K čemu je ale vlastně trailer dobrý? Podle mě je to úžasné shrnutí filmu/knihy s otevřeným koncem. Díky nim poznáme, jestli se nám ten film či kniha bude líbit, jelikož podle "anotace" si můžeme představit skoro cokoli. Je to báječná upoutávka či takový úvod k filmu. Také, pokud je to knižní trailer, tak nám to pomůže lépe si představit prostředí, postavy .. jak je chtěl(a) vyjádřit spisovatel(ka), což je podle mě krásné, jelikož, jak už asi každý někdy zažil chvíli, že něco chtěl vyjádřit, ale ta slova, která by to popisovala dokonale se mu vytratila. 

Neboli .. mám je moc ráda. Koukám se na ně i několikrát dokola. Dokonce mě to i baví. Přijde mi úžasné, že si někdo dává práci je vytvářet tak krásné. Že někdo hledá to správné na zapůsobení tím způsobem jakým chce. A taky to, že jsem díky nim jsem objevila nespočet skvělé hudby.


Pár z těch úplně nejpovedenějších aneb dám vám sem ty díky nimž se chci nebo už podívala na filmy, které stojí za to.


Ach .. jak já mam ten film ráda. Love always Charlie.


Musím jít na to do kina. Prostě musím.

 PS: Všimli jste si, že v nich hrají písně od stejného interpreta? Zrovna ty, které mám od nich nejradši .. myslím, že asi víte proč. Jeden z příkladů, že díky trailerům poznáme skvělou hudbu.

Oba filmy jsou zpracovány podle knižní předlohy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”