Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: I'm obsessed with ... (2)

19. března 2013

I'm obsessed with ... (2)



Meme z dílny Emily L. Cílem je zveřejnění obsese .. může to být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd. .. spolu s krátkým informativním článkem.

The Vampire Diaries

Zvlášť bych to dát nemohla, ale musím, jelikož by to byl zaprvé: hodně mega dlouhý článek a zadruhé: nedalo by se v tom vyznat. I když tohle k sobě prostě patří. Jakmile někdo řekne TVD .. já si vybavím damona. Ale pro začátek o TVD. No, nebojte. Zanedlouho v tomhle meme přibude i článek s názvem damon slavatore/ian somelhalder. Ale, jak už jsem říkala, bylo by to trochu delší .. asi tak na několik A4, kdybych to připojila k tomu. Takže se omlouvám, že to bude rozdělené, ale vážně to tak musí být. Já bych o něm nedokázala psát, tak málo. Zase jsem to zakecala .. ale vážně, teď už TVD.


Tumblr_mjoin92qny1qam88po1_500_large

Je to seriál, který sleduji vážně dlouho. A pokud víte, tak je to také podle knižní předlohy, která je tak trochu "děsivá" a vážně se bojím číst další díly. Ale, možná někdy .. no, asi ne. A ano, tenhle článek nebude o knižní předloze, ale o naprosto úžasném seriálu. A jestli jste četli knihy, tak se možná jako já divíte, jak z takovéhle "patlaniny" mohli udělat tak skvělý seriál. Kdyby ti režiséři napsali i knižní předlohu, bylo by to mnohem lepší. Ale když už se bavíme o patlaninách .. nekoukejte se na tento seriál v cz dabingu. Je příšernej. Jak hlasy, tak slova, která použili. Vážně si nedokážu představit, že by tohle některá postava řekla a ještě s tím tónem hlasu. Děsný. Kdybych se na to začala koukat takhle a ne s cz titulky, tak by to nikdy nebyl můj (nej)oblíbený seriál. A to hlavně od třetí série. I když i předtím se mi to moc líbilo, ale teď .. je to prostě ještě lepší, stejně jako u PLL.


Tumblr_m9c3brv1lg1ra73v0o1_500_large

Jak já damona miluju, o čemž ještě uslyšíte někdy příště hodně. Nechápu, jak jsem dřív mohla být tým stelena. Vždyť je to jasná delena. A ty jeho poznámky .. nedokázala bych si představit seriál bez něj. a hlavně ne, kdyby ho hrál někdo jiný než ian somerhalder. Vždyť je úžasnej. Ale o tom až příště .. já to asi nevydržím. I just love bad boys. Asi jako většina z nás. (yap, v aj to zní líp)

Tumblr_mhvbk9xroi1rmur4fo1_500_large

A samozřejmě taky klaroline. Jak jinak. Tylera mám sice taky ráda, ale prostě ne s caroline, když s ní může být klaus. Kéž by tak byli spolu .. musí. O tom žádná.

3028899042_1_3_gykix37v_large

Jo. Nechci porušit tradici animací. A elena .. jsem ráda, že to není blondýna jako v knize a že jí hraje nina dobrev. Ale kdyby jen věděla s kým teď mluví .. už i jako havran má na všechno odpověď. Škoda, že mu není rozumět.

A .. nejoblíbenější postavy? Asi elena, damon, caroline, klaus .. možná rebekah atd. Mám je ráda všechny. I stefana, ale stejně jako u tylera .. jenom ne s elenou. Akorát .. nenávidím hayley. Hlavně po epizodě 4x16. Jak mohla. A on? Myslím, že bude po mě, jestli to takhle půjde dál.

A na závěr? Já tenhle seriál a damona prostě miluju. A když najdu v obchodě něco s TVD, chci to. A okamžitě. Moc si přeju elenin náhrdelník. Už jsem si ho i na internetu celkem levně našla. Ještě akorát přemluvit rodiče, aby do toho investovali .. to bude těžší. Ale já ho prostě musím mít .. Víte, že mají damona jako "barbínku"? Moc se mu sice nepodobá, ale i tak. Ne, nechci ho. Na originál stejně nemá a hlavně .. neumí mluvit. Což je dost blbý.

Tak snad si někdy TVD pustíte .. ale s cz titulky! Dabing ani náhodou. To vám nedovolím. A možná (určitě) si to zamilujete (musíte) stejně jako já (minimálně). A tady je odkaz: TVD ONLINE.

PS: Omlouvám se, že to tady nejdřív bylo jenom s nadpisem, ale já si toho všimla až později. Zase mi blbne počítač .. jak já už chci nový notebook !!!!

2 komentáře:

  1. Já jsem první neměla TVD ráda, ale teď ten seriál prostě zbožňuju :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky :) Těším se na 5 sérii :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”