Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Prázdninový knihomol (4)

13. srpna 2013

Prázdninový knihomol (4)


letní projekt od Cathy
- - -
sice je to tady až v úterý, ale knihy se započítávají ještě do pondělí

Bohužel jsem tenhle týden moc času neměla a tak jsem přečetla jenom jednu knihu. A tou je druhé pokračování trilogie Drakie - Útěk od Sophie Jordan. Už je to nějaký ten týden, co jsem ji měla doma, ale až teď jsem dostala chuť se do ní začíst. A děkovat za to můžu hlavně Letní knižní výzvě, ke které jsem se připojila. A vážně netuším, jak to všechno stihnu do konce měsíce přečíst. Protože, jestli se tak stane .. dá se tomuto zvláštnímu jevu říkat jenom zázrak. Nicméně .. začala jsem číst s tím, že to bude něco jako první díl. A nebylo. A nejen postavy, děj .. dokonce i svět, ve kterém se to odehrává. A to už je pak vážně něco. Ale když se pak rozumně zamyslíte .. přece jen je to pokračování té samé trilogie. Obdivuhodné.. a ten konec .. jak může ?! Tohle udělat čtenářům .. to by mělo být trestné. A pak když se podíváte na obálku. Když jsem si knihu teprve kupovala, přišlo celkem dost zvláštní, že je na obálce blondýna s šedýma očima. Jakmile to dočtete, přijde vám to naprosto výstižné a už byste se jenom divili, proč by ji tam nedali. A na závěr to moje klišé.. brzy očekávejte recenzi ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”