Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Prázdninový knihomol (3)

4. srpna 2013

Prázdninový knihomol (3)


letní projekt od Cathy
- - -

 

Nebezpečná láska , Kateřina petrusová
Skvělá kniha. Dokázala mě přesvědčit, že i české autorky, umí dobře psát. A jinak se omlouvám, že tady u ní toho moc nebude, jelikož jsem se nedávno celkem pěkně vykecala v recenzi, která je už na blogu. 
Ale ještě takový postřeh .. všimli jste si na obálce toho Michaelova (myslím, že je to on) klobouku? Jak jsou v pozadí ty budovy a klobouk je hned rozmazaný, že už není vidět ani kousek jeho stínu, tak to vypadá, jako by byl čtvercovitý a těmi čtverci (budovami) to končilo. Tak, že by měl divný tvar. A jo, vím, že je to naprostá prkotina, ale mně to prostě nedalo .. 

Polibek pro Annu , Stephanie Perkins
Ach. Pořád na to musím myslet. Jestli se divíte, že to nebylo v rozečtených, tak jsem to tam ani nestihla dát. Začala jsem číst včera večer. Někdy po deváte. Přestala jsem o půlnoci, s tím, že pokud rychle neusnu, bude po mně. Vzbudila jsem se přesně v půl desáté a bez váhání jsem si ji vzala do ruky a četla, dokud jsem to nedočetla. To bylo kolem jedné odpoledne. Takže proto. Moc se mi to líbilo. Neskutečně moc. Teď akorát nechápu, proč jsem si ji hned poté, co mi došla, nepřečetla . . 
brzy čekejte recenzi. VELMI brzy.
-
Pokud jde o moji letní výzvu .. je to přímo katastrofa. Hlavně kvůli faktu, že než si přečíst dříve koupenou knihu, si radši přečtu nově koupenou. Např. Polibek pro Annu, Pandemonium atd. A to ještě odolávám touze přečíst si teď The Indigo spell a nenechat to až na září. Ach jo .. co si mám počít ?! .. Doufám, že ještě odolám ..

4 komentáře:

  1. Mně se Polibek pro Annu tak moc nelíbil. Postavy mi přišly hloupé a nesympatické. A ten hrdina (vím, jak se jmenuje, ale nepamatuji si, jak se to píše) mi přišel opravdu jak blb. Hrůza.
    Nebezpečnou lásku jsem ještě nečetla. Nevím, jestli to chci zkusit. Co když se mi to nebude líbit a já budu kritizovat českou autorku? :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z prvních dvou kapitol bych s tebou u Anny ještě souhlasila. Pak bych už váhala. Nakonec bych ani neváhala a řekla, že to tak není a kniha je dobrá. Vím, že má chybky, že je to jen lehký naivní románek, plný naprosto stejných postav. I tak se mi to líbilo. A moc. Je na tom něco, na co myslet nepřestaneš. Je to prostě kouzelné. Ale abych byla opravdu upřímná .. Étienne (takhle se to píše :D ) mi někdy připadal nereálný. Hlavně to, jak pak řekl, že ji miloval od prvního dne, jak byl ale stejně pořád s Ellie apod. Jak už jsem také řekla, zase i přesto se mi zalíbil. Byl to prostě takový roztomilý úžasný nereálný blbečkový princ na bílým koni. Ach. Jo .. je úžasný atd. A u Nebezpečné lásky se ti nedivím. Víš, jak jsem se bála já? Protože já a česká autorka .. natožpak česko .. to ne, to ke mně nejde. Podle mě to není kniha, ze které by si spadla z větve, ale je to kniha, ze které by ta větev pomaloučku praskala, až by křupla. Takže .. klidně si ji přečti, dej tomu aspoň šanci. Možná se nahlas smát nebudeš .. možná ani brečet ne, ale rozhodně se aspoň usměješ .. a budeš mít slzy v očích. A i kdyby se to nestalo .. i kdyby si kritizovala českou autorku .. nebyly by to všechny české autorky. Kdyby se ti opravdu ta kniha nelíbila .. tak by to bylo oprávněně. A nekritizovala by si přímo ji, jako češku. Kritizovala by si autorku jakékoli knihy, která se ti nelíbila. Neříkej přece, že když se ti kniha nelíbí, tak na ni pěješ samé pochvalné ódy. Jen protože je češka, neznamená, že ji nemůžeš zkritizovat knihu, jako kteroukoli jinou, když se ti nelíbí. S upřímnou soustrastí, pokud to vážně budeš číst.. vážně jsem to neplánovala takhle dlouhé :)

      Vymazat
    2. Já kritizuju hodně, když se mi kniha nelíbí. A myslela jsem to jako nadsázku. ;) Nebojím se pomsty českých autorů. :o) Až bude čas, tak to zkusím.

      Já už jsem stará, takže mě Étienne (ctrl+c a ctrl+v, jsem líná to přepisovat sama) nenadchnul. Už jsem na ty dospělejší. :)

      Vymazat
    3. Já si to myslela :D Ale i tak jsem ti prostě napsat musela :) Fajn, že to někdy nakonec zkusíš. Podle mě nebudeš litovat.

      A jo .. v tom tě naprosto chápu. Já už mám taky podobných typů dost. Ale jak říkáš .. tak nevím, jestli se ti bude u NL líbit malý Mikee. Já osobně ho zbožňuju, sle .. :D

      Vymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”