Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Filmová podoba týdne (3) - The Carrie Diaries

9. srpna 2013

Filmová podoba týdne (3) - The Carrie Diaries



Jedná se o meme jehož autorem je Niklaus. Cílem tohoto meme je každý týden uveřejnit nějaký film/seriál, který je podle knihy.

The Carrie diaries

  

Tentokrát je zase spíše seriálová. Vím, že jsem to na chvíli opustila, ale jak jsem tak projížděla koncepty .. zahlédla jsem tenhle. Jen s obrázkami a názvem. Tak jsem si řekla, že do toho zase půjdu. Ale neočekávejte pravidelnost. Plánuji, že se to jen příležitostně objeví v mezeře mezi memem Top týdne, které je jednou za čtrnáct dní, tak v pátek.

Obsah :
Carrie Bradshawová je v posledním ročníku na střední škole a poprvé začíná přemýšlet o lásce, sexu, přátelství a rodině, zatímco se připravuje na vysokou školu a Manhatton. 

Pokud to ještě netušíte, jde o to, co se stalo ještě přes Sexem ve městě. Je to ta samá Carrie a tohle je její minulost. Nejde sice o nějak zvláště převratný a zábavný seriál, ale jde o úžasnou oddechovku k pousmání.

Herecké obsazení je podle mě skvělé. Líbí se mi všechny postavy. Minulá Carrie je ztvárněna skoro přesně jako ta v budoucnu. I její sestra Dorrit, která tam skvěle pasuje jako Carryin opak. Její kluk/nekluk Sebastian, kamarádka Mouse a Maggie, které mají úžasné povahy, kamarád Walt, Larissa .. a tak dále. Mohla bych povídat snad věčně. Všichni jsou tam prostě dokonalí.

A jestli jste se na to ještě nedívali, hledáte něco oddechového, lehkého, teenagerského .. pusťte si to.

  

2 komentáře:

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”