Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: RECENZE: Hvězdy nám nepřály

6. listopadu 2013

RECENZE: Hvězdy nám nepřály



Autor: John Green
Série: není/samostatná kniha
Nakladatelství: Knižní klub
Počet stran: 240
:Anotace: Zajímavá a citlivá knížka o šestnáctileté Hazel, která trpí rakovinou a sblíží se s Augustem, jemuž se podařilo tuto nemoc překonat. Ti dva mladí lidé se výborně doplňují, a navíc je spojuje originální pohled na život i na chorobu, která je postihla. „Nejvtipnější smutný příběh“ je napsán s mimořádným smyslem pro humor a sarkasmus a díky autorovu vyprávěčskému talentu vyznívá velmi působivě.

Pokud chcete přehrát už song, dejte to až na 2:04. Pokud chcete slyšet detaily o ní .. nechte celé video.

Naprosto kouzelná píseň.. musela jsem ji sem dát. Už ji znám déle a konečně jsem našla příležitost se s ní podělit.

Když jsem začala číst tuhle knihu na začátku, myslela jsem si, že je skvělá a že ji dám možná i 5 hvězdiček. Uběhly asi 2-3 kapitoly a já si začala myslet, že je úžasná, báječná, parádní, senzační .. čím vším se to dá trefně nazvat. A už, i když jsem byla v půlce, jsem začínala chápat, proč to nazývají bestsellerem. 


"A já jsem se zamilovala tak, jak člověk usíná: pomalu a pak najednou docela."

Nenašla jsem tam ani náhodou to, co jsem očekávala. Byla to moje první kniha od Johna Greena. A pořád je, tak nevím, jestli v jiných má stejný styl. U téhle, ať čekáte, co čekáte, to co v ní, vás jen tak nenapadne. Je to geniální, srdcervoucí a jednoduše vám to vezme dech.


"Miluju tě a nehodlám si odpírat prostý potěšení říkat pravdu. Miluju tě a vím, že láska je jen výkřik do prázdna a že nevyhnutelně přijde zapomnění, že jsme všichni odsouzení k záhubě a nastane den, kdy se všechno naše snažení obrátí v prach, a vím, že slunce pohltí jedinou zemi, kterou kdy budeme mít, a miluju tě."

Nejvíc a co mě velmi příjemně překvapilo, byla postava Augusta Waterse. Jeho životní příběh, jeho myšlenky, které jen tak vyslovil, jako by nic nebyly.. Byl naprosto úžasný. Jen jste četli a milovali a zároveň litovali jeho na každé stránce. Byl plný radosti a smyslu k žití, až z toho přecházel zrak. Bylo to tak osvěžující. Vážně jsem nikdy neviděla postavu jako je tahle. Mít takového člověka blízko sebe, už ho nikdy nepustím. 





Kniha se mi líbila hodně. Ať už geniální postavy, nádherné pozadí a nebo kouzelný příběh. Všem, kteří ji ještě nečetli ji doporučuji. Rozhodně stojí za to. A ano ještě dlouho potom budete myšlenkami jinde a budete se ptát proč.
"Moje myšlenky jsou hvězdy a já v nich nedokážu rozpoznat souhvězdí."

PS: Co říkáte na výběr herců? A těšíte se na film? Pokud chcete o něm vědět více, zkuste twitter Johna Greena nebo Johna a jeho bratra youtube channel: Vlogbrothers.


 TYDIUHUGFFGHJNKNFDXFTLKGDR6T7YUIJKNVCDRTYUJMNVFCDRTYHJNBVCDERTYUJK,MBVDEW456789OLKJNHBGFDER456Y7UJNBCDFTGYH  

HODNOCENÍ:
        

2 komentáře:

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”