Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: RECENZE: Clockwork Prince

7. ledna 2014

RECENZE: Clockwork Prince


10025305

Autor: Cassandra Clare
Série: The Infernal Devices
Díl: druhý
Nakladatelství: McElderry Books
Počet stran: 502 stran
:Anotace: In magical Victorian London, orphan Tessa found safety with the Shadowhunters, until traitors betray her to the Magister. He wants to marry her, but so do self-destructive Will and fiercely devoted Jem. Mage Magnus Bane returns to help them. Secrets to her parentage lie with the mist-shrouded Yorkshire Institute's aged manager Alyosius Starkweather.
- - -
Podle ní to ale moc neberte, prosím. Ta kniha je mnohem víc, než tahle anotace tvrdí.

Připravte se.., i když v tomhle ohledu je to takřka zbytečné. Ty emoce vás stejně zničí. Tahle kniha .. roztrhá vás na kousky. 

Na začátku knihy jsem byla trochu skeptická a to především kvůli prvnímu dílu. O čem chce Cassandra psát 500 stran? Ať to není v některých částech pomalé, prosím. Už jen kvůli tomu světu .. prosím,  .. ať se mi to líbí .. A něco vám řeknu. Nejen, že se mi to líbilo .. patří mezi jedny z nejlepších knih, co jsem kdy četla. Sice uběhlo teprve jen 5 dní od začátku roku 2014, ale já už jsem za tu dobu stihla přečíst 2 knihy, které obě patří mezi mé nejoblíbenější. No, není to krásný start do nového roku?

"What he needs now is to love and have that love returned."

Wille, moc se ti omlouvám, že jsem tě neměla tak ráda. Jsi úžasný, statečný, obětavý, starostlivý .. to, co jsem se teď o tobě dozvěděla.. nechápu, jak jsi to mohl celá léta zvládat. Žít s vědomím, že nemůžeš .. a oni .. ten pocit .. aniž by .. to tě muselo ničit. Ale náhle, když zjistíš .. zabil .. bylo to .. žádná .. to musel být teprve horor. A když se pak ještě vše .. je moc pozdě. Už chápu, proč tě každý miluje. Protože já taky.

Jeme, tak milý, hodný ke všem okolo, na začátku jsem ti fandila. Kdybych se nedozvěděla .. ale protože ano a potom všem .. myslím, že přece jen dávám přednost Willovi. To ale nic nemění na tom, že jsi úžasný, sladký .. ano, sladký. Člověk by se i bál, že se ti něco stane. Bál by se zlomit ti srdce.

"You see it, don't you, James? Without Tessa there is nothing for me--no joy, no light no life. If you loved me, you would let me have her. You can't love her as I do. No one could. If you are truly my brother, you would do this for me."

Tessa, Tessie .. milá, hodná, nebojácná .. a hlavně zvědavá. Velká čtenářka. Má schopnost převtělit se. Není otravná, ale ani z ní nebudete šílet. Někdy vás i rozesměje .. prostě taková normální hrdinka.

"Dear God, woman, "said Will. "Are there any questions you don't want to know the answer to?"

Magnus? Úžasný jako vždy. Charlotte a Henry? Překvapivě v pohodě. Na rozdíl od první knihy .. už se u nich nenudíte a připadají mi fajn. Jessamine? Zabít. Vážně mě celkem štvala. Sice jsem už pak ke konci na ni tak naštvaná jako na začátku nebyla, ale .. najednou se vážně projevila ta její naivita.

"And therefor," said Magnus "We must go."
Will blinked at him. "Go where?"
"Don't worry about that right now, my love."
Will blinked again. "Pardon?"

A celá kniha? Byla jsem z ní naprosto překvapená a ohromená. To hodně. Takhle dobré jsem to vůbec nečekala. Ani ve snu. Ten děj, překvapení, postavy, akce ..i styl psaní se mi nakonec začal zamlouvat. Být vámi, ani se neohlížím, razím do knihkupectví, ať už na online stránku nebo do kamenného pro tuhle sérii, klidně už jen proto, aby jste měli Willa.


I-…. I ate icecream, okay?? Then I ate cookies and Kimchi chips.
This is Will btw, dancing his Demon Pox song. I would add the text, but I suck at it so I just decided to leave it as it is. So yeah, this is sucky attempt to do a dancing animation. Took me only two hours since well, it’s just sketching and stuff. 
Plzdontkillmeanimationstudents//cowersIdidthisforfun.

BUT YEAH, I TRIED. I JUST. GOD. I just enjoyed this. 
Will Herondale (c) The Infernal Devices, Cassandra Clare

Pochopíte, až si ji přečtete :D


HODNOCENÍ:
        

2 komentáře:

  1. Asi je vcelku zbytečné to komentovat, stejně víš, co bych napsala. :D
    MUSÍM MÍT! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No .. zas tak moc bych asi nevěděla :DD .. ale když teď na tím tak přemýšlím .. tak by mi to asi nakonec došlo, když se koukám na větu pod tím :DD Tak se pusť do prvního dílu, ať si tenhle můžeš přečíst , co nejdřív! :))

      Vymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”