Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: I'm obsessed with .. (7)

24. dubna 2013

I'm obsessed with .. (7)



Meme z dílny Emily L. Cílem je zveřejnění obsese .. může to být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd. .. spolu s krátkým informativním článkem.

Běh/Fitness 

   
omlouvám se .. zase, že to tady nebylo dřív .. ne, výmluvy ode mě neuslyšíte :) ..

3, 2 .., 1 .. start! Nedávno .. no trochu dávno to už bude, jsem s během a celkově fitness začala. Ale až teprv nedávno jsem to začala pořádně a vůbec provozovat. Neříkám, že jsem tlustá .. já to nedělám pro to, abych zhubla .. no, i když tak 2-3 kila by nikoho nezabila ;) Dělám to hlavně pro ten pocit .. představte si, že běžíte .. volně, cítíte vítr v zádech, ten únik reality .. taky pocit, že pro sebe něco děláte a pak vidíte ty výsledky.
a run begins the moment you forget you are running

Ještě, než jsem začala, jakože doopravdy .. jsem byla "na dně", jakožto fyzicky. Byla jsem takový ztracený případ. Už víte, proč jsem s tím vůbec chtěla začít? Byla jsem sportovně úplně mimo. A přitom mě to bavilo, ale prostě nešlo. Tak jsem se s tím rozhodla konečně něco udělat .. trvalo mi dlouho to zkusit a hlavně vydržet, ale, jak vidíte, no, spíš čtete .. miluju slovní hříčky, ale to nic, no .. přežila jsem. Sice nejsem ještě úplný sportovec nebo tak něco, pořád totiž dávám přednost seriálům, sladkému a knížkám, ale už se to zlepšilo a stále lepší.

Jestli váháte, bojíte se nebo se vám jenom prostě nechce .. zkuste to. Vím, že jsou začátky těžké, ale musíte to překonat, protože ten pocit, který pak dostanete je úžasný.

Pár odkazů ;)

 

mimochodem .. (skoro) poslední článek v tomto meme, teď to zatím ruším a nevím na jak dlouho

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”