Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: RECENZE: Čarodějnice z Hex Hall

6. února 2013

RECENZE: Čarodějnice z Hex Hall



Autor: Rachel Hawkins
Překlad: Tereza Kolesnikovová
Série: Hex Hall
Díl: první
Počet stran: 240
Nakladatelství: Knižní klub
Rok vydání: 2011
:Anotace:
Sophie Mercerová je čarodějka. Jenže její kouzla většinou skončí katastrofou a její poslední šancí je Hex Hall, elitní nápravné zařízení pro adolescenty Prodigia, tedy pro čarodějky, kouzelníky a řádku dalších bytostí. Sophie se už během prvního dne podaří dosáhnout prvních výsledků: získá tři mocné nepřítelkyně, zakouká se do přitažlivého kouzelníka a dostane novou spolubydlící, jedinou upírku na škole. Vedle (ne)obyčejných školních starostí bude Sophie muset čelit i zlovolné síle, která začala útočit na studenty Hecate Hall…

---
O knížce Čarodějnice z Hex Hall jsem se dozvěděla  hlavně díky projektu "kouzelná knihovnička". Na který jsem se v tu dobu ( i teď ) hodně koukala. Knížka mě zaujala a tak jsem se jí rozhodla koupit .. a dál už to znáte sami.

Tato kniha je neuvěřitelně vtipná, pohodová a tak krásně lehká, že se čte v podstatě sama.



Děj byl plynulý a celkově promyšlený. Všechno do sebe zapadalo i historie prodigia a bylo úžasně promyšlené do nejmenších detailů. Samozřejmě také nepřátelé společenstva (prodigia)

"Neumíš blokovací kouzlo, a navíc jsi nikdy neslyšela o L´Occhio? Probůh, co seš to za čarodějnici?"



Líbil se mi popis míst a celkově styl autorčina psaní, který mi prostě sedl.

Škola Hecate Hall ale, jak jí říkají studenti "Hex Hall" se mi líbila. Nápravné zařízení a v něm Sophie? Zajímavá kombinace. Myslím, že by si Hecate Hall měla dát pozor!
" Studentům na Hecate je mezi dvanácti a sedmnácti lety. Jakmile někoho odsoudí k pobytu na Hecate, není propuštěn až do svých osmnáctých narozenin "



A postavy?



"Archer?" zeptala jsem se a povytáhla obočí .. " A tvoje příjmení je Newport nebo Vanderbilt? A kolikátý si? Jů" vydechla jsem s rozšířenýma očima, " nebo dokonce Esquire!"

Archera jsem milovala už od první chvíle. Byl mi neskutečně sympatický a tak protivně sarkastický.
" Vlastně jsem Archer Cross, a jsem první. Co ty? " změřil si mě pohledem.



" Takže .. hnědé vlasy, pihy, vypadáš jako holka od sousedů ... Allie? Lacie? Rozhodně něco roztomilého, co končí na ie. " 

Sophie Mercerová - ať kouzlí, co kouzlí, stejně to pokazí. Vtipná a neuvěřitelně sarkastická.
" Věděl jsem to, " rozesmál se Archer. 



Hlavní postavy Sophie a Archera jsem si jednoduše oblíbila. Oba jsou velmi vtipní a mně osobně sympatičtí. Hlavně Sophiina vtipná odpověď na všechno a její: "Ošklivej pejsek!" mě fakt dostalo.


" Protože já se smát začala "

Ale i přes to, že jsem se u knihy hodně zasmála, četla ji lehce, stejně si myslím, že to zase není jedna z těch knih z kterých po dočtení čumíte do blba a říkáte "wow".

Hodnocení:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”