Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: RECENZE: Rudá jako rubín

2. února 2013

RECENZE: Rudá jako rubín

 

Autor: Kerstin Gier
Překlad: Tereza Pecková
Série: Drahokamy
Díl: první
Počet stran: 336
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2012
:Anotace: 
Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. A co teprve když pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem?

- - -
Tuto knihu jsem odkládala už hodně dlouho .. hlavně kvůli té růžové obálce. Myslela jsem si, že to buď bude strašná YA slaďárna a nebo knížka pro děti. Jo .. nečetla jsem kvůli tomu ani anotaci a vůbec jsem se o tu knížku nezajímala. Pak jsem na ni omylem narazila na nějakém blogu, kde měla úžasný ohlas. A tak jsem se po ní blíže podívala. Půjčila jsem si ji v knihovně a jelikož to bylo ve středu, já ji celou přečetla ještě ten den a ve čtvrtek tam bylo zavřeno, tak se mi nechtělo čekat ani den na druhý díl a vzala jsem rodiče a jeli jsme do fóra a já si rovnou koupila oba díly.

A můžu s čistým svědomím dodat, že tahle tyhle knížky a vůbec celá série je jedna z mých nejoblíbenějších a nemám ji, co vytknout .. 

Nápad skvělý .. konečně žádní upíři ( ne, že bych je neměla ráda ), andělé a vůbec konečně oddech od těch příšerek .. a časocestovací gen? Naprosto originální. Ikdyž se tu už pár knížek o cestování časem vyskytlo, tak na tuhle prostě nemají. Kniha jako je tahle prostě neexistuje a pokud ji doma ještě nemáte .. tak neváhejte .. jděte do nejbližšího knihkupectví a kupte si rovnou oba dva díly, protože po přečtení prvního na další ( který je snad ještě úžasnější .. pokud to vůbec jde ) nevydržíte čekat.

A postavy? Myslím, že to stačí shrnout jediným slovem .. Gideon, Gideon, Gideon.

Tato kniha, jak už jste asi postřehli mě dostala. Vážně. Hlavní příčinou toho, ale podle mě bylo nejvíc to, že jsem to vůbec nečekala. Kniha mě nesmírně překvapila a to snad nejvíc, jak to jde.

Novit dilectio, nullum tempus

Hodnocení:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”