Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: RECENZE: Chvíle před koncem

20. února 2013

RECENZE: Chvíle před koncem


Autor: Lauren Oliver
Překlad: Veronika Volhejnová
Počet stran: 384
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2011
:Anotace:
Co kdyby vám zbýval jen jeden den života? Co byste dělali? Koho byste políbili? A jak daleko byste zašli, abyste si svůj život zachránili? Samantha Kingstonová má všechno: kluka, o kterého by stála snad každá, tři úžasné nejlepší kamarádky a prostě všechno nej na střední škole Thomase Jeffersona – od nejlepšího stolu v jídelně až po nejlepší parkovací místo. Pátek 12. února by měl být jen další z řady dnů jejího perfektního života. Místo toho se ukáže, že je to den poslední…

---
Knížku už mám doma poměrně dlouho. Když jsem se ji rozhodla koupit, zaujala mě hlavně její anotace. Viděli už jste totiž někdy podobnou? Já teda ne. A proto jsem jí prostě musela mít. Jak jinak.

"Říká se, že těsně předtím, než člověk umře, proletí mu před očima celý život, ale pro mě to tedy neplatilo"

Je to jedna z těch knih nad kterými se po dočtení zamyslíte. Které vás nutí přemýšlet. Co, kdyby se to stalo vám? Co by jste dělali? A přesně tyhle otázky jsem si položila. Ale ten konec knihy .. vůbec jsem to nečekala, ale to taky nic z toho, co bylo v knížce. Naprosto odlišná než jak jsem si jí představovala, ale v dobrém a to hodně :) Knížka mě vážně překvapila.

Děj se mi hodně líbíl a taky navazoval na předešlé události. Všechno do sebe krásně zapadalo.

Postavy? Myslím, že stačí zmínit jednu .. 
"Je to rudé, je to bílé, je to divné, co je to? Sam Kingstonová!"
Tak tahle holka mi ze začátku připadala jako jedna z těch "slepic" ( s prominutím ). Ale postupem času pořád dospívala. Začala si uvědomovat, že až tak dokonalý její život není. Měnila svoje hodnoty a nakonec se z ní stala úplně jiná Sam .. no, ale až tak jiná asi ne. Předtím samu sebe potlačovala a dělala ze sebe někoho jiného. Teď s tím přestala. 

Knížka byla čtivá a jak, už jsem řekla i k zamyšlení, ale i přesto si myslím, že i když z této knihy nespadnete úplně na zadek, tak je to pořád lepší než normální průměrná kniha, kterou si stojí za to přečíst.

" Nikdy není moc pozdě "
Takže pokud děláte ty samé chyby jako Sam a nebo jiné, jakkoli je na čase to změnit. Myslím, že je lepší uvědomit si to teď než čekat až do smrti. Ale narozdíl od Sam .. myslím, že bychom to nestihli ani napravit.


Hodnocení:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”