Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Měsíční chvástačka (7) - červenec + srpen 2013

2. září 2013

Měsíční chvástačka (7) - červenec + srpen 2013


Toto meme pořádá Judit a úkolem je nafotit/natočit, co jste daný měsíc koupili/dostali/vyhráli atd.

A už je tu zase škola. Nemůžu uvěřit, že to byly dva měsíce. Vždycky to tak rychle uteče. 
I když jsem měla prázdniny celkem rušné, tak či tak jsem stihla přečíst hodně knih, aspoň na mě je to moc. S koupí už to bohužel nebylo tak skvělé. 

- - -
 Jako jedny z prvních, mi domů dorazily tyhle krásky. Nejsou nádherné ? Nejdřív jsem se hodně rozhodovala, jaké knihy si přesně objednám .. měla jsem knihami, které chci, popsaný snad celý blok. Ale teď už vidíte, jaké vyhráli. Jedna z nich je i Polibek pro Annu, která se mi moc líbila. I přesto si ale myslím, že Lola byla lepší. A to o hodně. Což mě přivádí k úvaze .. skoro každý četl jako první Annu a ta se mu líbila víc, než Lola, kterou četl pak. Já ovšem četla jako první Lolu, jež se mi líbila zase víc, než Anna .. možná je to o tom, kterou čtete, jako první .. a nebo taky ne. Nicméně .. Jako další to byly knihy Pandemonium a Rekviem.  Už se mi doma nechtělo dívat na první díl, bez dalších. Druhý jsem už četla a bylo to úplně jin, než první. A ten konec .. už se nemůžu dočkat, až si předčtu i třetí .. akorát takových knih mám tolik, že ani nevím, kterou dřív, až pak nakonec nepřečtu ani jednu.. no nic ..

Další část mé chvástačky je zasvěcená aj knihám, které jsem si objednala z BD.

A když už jsem u trilogie Delirium, koupila jsem si také Delirium Stories: Hanna, Annabel, and Raven. Ještě jsem je nečetla, ale jak už vážně skoro pokaždé říkám: moc se těším, až si to přečtu. Což vlastně ani říkát nemusím, jelikož bych si asi nekupovala knihy, kdybych je číst nechtěla .. co je to dneska se mnou ? :D ale abychom se zase dostali ke knihám.. jako další jsem si také koupila The Indigo Spell. Pokračování spin-off série Pokrevní pouta v originále. Pokud byste to ovšem chtěĺi někde sehnat v cz, tak by to mělo vyjít právě teď v září. Předposlední, ale poslední knížka z BD, kterou jsem si koupila je, Eleanor and Park. Jediné, co jsem o téhle knížce slyšela, byly jen chvály. A když už to tak slyším snad po milionté, tak mi to nedá a musím ji mít doma. A už jen, když jsem tím trochu zalistovala .. byla jsem okouzlena. Už se na ni moc těším.

a jako poslední tu mám knihu, kterou jsem chtěla hodně dlouho. Škemrala jsem o ni snad měsíce. A když se mamka nakonec nechala přemluvit, na jednu knihu, tak jsem neváhala ani minutu a vybrala si právě tuhle. Další důvod proč, byla také její cena. Přece jen je to tlustší a celkově větší kniha..

A jaká jiná by to byla, než Měděný jezdec? Vím, že se ta obálka skoro nikomu nelíbí, už hlavně kvůli té modelce. Mně ta obálka připadá úžasná. Když jsem se na ni poprvé dívala na internetu, nebyla jsem z ní zrovna nadšená. Jakmile jsem ji měla doma, věděla jsem, že jsem udělala dobře. Už se na ni těším. 

nechápu, jak jsem mohla nechat sama sebe se takhle rozkecat .. :D

4 komentáře:

  1. Mě se taky líbí obálka Měděného jezdce. Stejně jako tobě se mi na internetu moc nelíbila a potom, když jsem jí viděla naživo, tak jsem z ní byla unešená :) Jinak krásné kousky! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”