Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Letní výzva Dočítáme nedočtené - Aktualizace

6. září 2013

Letní výzva Dočítáme nedočtené - Aktualizace



Tak asi takhle. Nedopadlo to zrovna nejlíp.. i když, co se dá čekat, když si dám gól 24 knih. Pro někoho je to třeba hračka, ale pro mě? Ne, to rozhodně ne. Letní výzva trvala  přesně 3 měsíce. Já jsem za tu dobu stihla přečíst 15 knih, z toho bylo 13 na mém seznamu.  Musím říct, že i když se mi nepodařilo přečíst všechno, jsem na sebe pyšná. Tohle je můj nadlidský výkon, pokud jde o prázdniny, při nichž většinou lítám sem a tam. A když už mám volno, tak jsem buď moc unavená, nebo si stihnu přečíst jenom pár stránek.

AKTUALIZACE:
Přečtené knihy - 


(1) Roztomilé malé lhářky


The DUFF - Kody Keplinger

(3) Jednou provždy - Kiersten White

(1) Jsem roztříštěná - Tahereh Mafi

(1) Nebezpečná láska - Kateřina Petrusová

(2) Drakie - Sophie Jordan

(1) Nadpozemská - Cynthia Hand

(2) Rezistence - Veronica Roth

(1) Luxus - Anna Godbersen



(1) Krásná katastrofa - Jamie McGuire


(1) Dědička - Amanda Hocking 
(2) Rozpolcení - Amanda Hocking
(3) Boj o trůn - Amanda Hocking

Ostatní knihy ze seznamu:

The perks of being a wallflower

(2) Milion sluncí - Beth Revis
(3) - Všechny barvy země - Beth Revis

(2) Ples mrtvých dívek - Rachel Caine

(1) Past - Lauren DeStefano
(2) - Horečka - Lauren DeStefano

(2) Nádherná temnota - Kami Garci a Margaret Stohl

(1) Měsíční píseň - Patricia Briggs

Hostitel - Stephenie Meyer

A walk to remember - Nicholas Sparks

(1) Mercy - Rebecca Lim

Další přečtené knihy mimo seznam:

(2) Pandemonium - Lauren Oliver

(1) Polibek pro Annu - Stephanie Perkins

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”