Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Student knihomol - Leden 2014

8. února 2014

Student knihomol - Leden 2014


Úžasný projekt, který vytvořila stejně tak skvělá Cathy. Sama jsem se zapojila v roce 2013 do prázdninového knihomola, tak jsem si řekla, proč nezkusit i tohle :)

Dohromady jsem přečetla 10 knih. Z toho 8 anglických a 2 české. Celkově 3347 stran. 
Myslím, že je to celkem dobrý výsledek. Ale vím, že jsem na tom mohla být mnohem lépe. Poslední dobou jsem to flákala ..


The Archived by Victoria Schwab
The Archived - 328 - recenze? ano
Je první kniha, kterou jsem tento rok přečetla. Nikdy jsem nic od Victorie Schwab nečetla a tak jsem nevěděla, co přesně mám čekat. Bylo to úžasné. Styl psaní mě přímo okouzlil. Ta atmosféra té knihy. A ty postavy. Ta obálka! Panebože .. ta obálka .. no není překrásná? :D A na dotek je skoro sametová. 
Clockwork Prince by Cassandra Clare



Clockwork Prince - 502 - recenze? ano
Moje druhá kniha v pořadí. A stejně tak skvělá jako ta před ní. Trochu jsem se bála, že se mi to nebude moc líbit apod. Ale bylo to mnohem, MNOHEM lepší než první díl. Vážně se mi to hodně líbilo. Vůbec jsem to nečekala. To co se tam stalo .. bylo to úžasné.


Clockwork Princess by Cassandra Clare
Clockwork Princess - 570 - recenze? ano
Třetí a poslední díl trilogie The Infernal Devices. Hned jak jsem dočetla druhý díl, jsem si šla pro třetí. Rozhodně nezklamal. Ale i tak musím říct, že druhý díl je lepší. Nejlepší z celé trilogie. Ale ten epilog v téhle. Dostalo mě to.



The Darkest Minds by Alexandra Bracken
The Darkest Minds - 488
Čekala jsem od toho .. já nevím, co přesně. Ale rozhodně něco temného z těch všech recenzí. Určitě ne tohle. Co na tom bylo tak temného? Nic. Vážně jsem čekala epickou četbu, při které se budu bát. Jako .. nebylo to špatné. Možná tomu dám i 4 hvězdičky, ale prostě jsem čekala více.


Destroy Me by Tahereh Mafi
Destroy Me - 103
Warner, Warner, Warner, Warner, Warner, Warner, Warner, Warner, Warner .. Už se vám někdy stalo, že jste psali jedno a to samé slovo stále dokola? A pak vám to začalo znít divně? Tak u Warnera je to naopak. Přesně naopak. Protože Warner. Warner ten úžasný psychopat Warner. Tohle se mi líbilo :D Hodně. Warner ..


Rekviem by Lauren Oliver
Rekviem - 328
Ale tohle už tolik ne. Zklamalo mě to. Čekala jsem víc. A ten konec? Co to mělo být za konec? Vždyť to nemohl být závěr celé trilogie. A z muselo to být taky z pohledu Hanny? Jako .. kdyby to tak bylo v prvním díle, ještě bych si to užila ... ale teď? Po léčbě? To byla zatracená nuda ..



V is for Virgin by Kelly Oram
V is For Virgin - 360
Holka, která po celém internetu, škole .. všude .. vede kampaň buď k abstinenci nebo panenství. Kampaň proti sexu "před svatbou". Pak je tu zpěvák Kyle .. kterého samozřejmě hlavní hrdinka zaujme .. začne ji chtít .. ale co ta kampaň? Vzdá se ona nebo on?  Kniha byla velice vtipná, v některých částech se četla neskutečně rychle, ale v pár i pomalu. Hlavně v půlce, hlavně, mi přišla hlavní hrdinka celkem otravná. Škoda .. jinak bych knize dala 5 hvězdiček. Zbytek se mi moc líbil :)

Mercy by Rebecca Lim
Mercy - 288
Příjemné překvapení. Upřímně? Od téhle knihy jsem čekala tak průměr, ale spíše zklamání. A jasně, že to byl pravý opak. Moc se mi líbila tajemná atmosféra, místy spíše temnější, detektivní pojetí a k tomu všemu ještě "anděl" a hodiny zpěvu :D Vážně mi kniha sedla. A hodně. 


Fracture Me by Tahereh Mafi
Les rukou a zubů by Carrie Ryan
Fracture Me - 68
Blbec Adam. Blbec, blbec, blbec. Nikdy jsem nemohla uvěřit, že by byl tak hrozný. Ano, všichni to pořád říkali, ale já jim nechtěla věřit. Jakmile jsem to dočetla, uvěřila jsem. Bohužel ta novela byla právě z jeho pohledu..




Les rukou a zubů - 312
Naposledy jsem se jí snažila přečíst asi před rokem, ale moc mě to nechytlo a a tak jsem ji na nějaký čas odložila .. a jelikož jsem si dala za úkol přečíst všechny knihy, ze své knihovničky, pokud se mi ovšem hoodně nelíbí a hlavně ty, které už tam leží věky. Tahle byla jedna z nich a tak jsem se do ní pustila s tím, že jí už prostě musím přečíst. Nejenom kvůli tomu, že mám doma i poslední díl (a ne, druhý nemám :D), ale něco se zombíky jsem už dlouho nečetla. A víte, že se mi i zalíbila? :D Těším se na druhý díl :)

4 komentáře:

  1. Druhý díl Lesu rukou a zubů je ještě lepší než ten první :3 :D Já bych si mohla konečně pořídit třetí díl... chm :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to se těším :D No .. já ho sice mám, ale za to mi chybí ten druhý .. logika :DD

      Vymazat
  2. a já si říkala, že těch mých přibližně 2200 stránek je dost :D taky bych někdy chtěla číst tolik anglických knih jako ty... :D jenže za1. české mě prostě baví víc a za2. anglické neseženu, aniž bych si je koupila, což bych samozřejmě děsně ráda, ale peníze jsou peníze :D The Darkest Minds má dobrou obálku, je jednoduchá, ale přitáhne pozornost :D A Rekviem... nevím, mě nebavil ani 1. díl - přijdu si, že jsem asi jediná, koho to nebavilo :D opět jsem nic z toho co ty nečetla. Jaké překvapení. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť ale 2200 je dost! :D Já jich nečtu tolik .. :D To se mi jen tolik sešlo v jednom měsíci, .. to víš, Vánoce ;) Já znám úžasnou stránku, kde se aspoň pár aj knih zdarma, co jsem chtěla dalo sehnat :D Je to : http://epubbud.com/ Akorát to máš ve formě ebooku na internetu :D Já už tam moc nechodím, jelikož chci mít stejně všechno doma, ale když si někdy nejsem jistá jestli by se mi líbila, podívám se tam na pár stránek ;) Nic? :D Víš jak to mám já u tebe? Většinou stejně :D

      Vymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”