Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Měsíční chvástačka (11) - prosinec 2013

27. února 2014

Měsíční chvástačka (11) - prosinec 2013


Toto meme pořádá Judit a úkolem je nafotit/natočit, co jste daný měsíc koupili/dostali/vyhráli atd.

Pro mě a tolik knih? Ježíšek byl v roce 2013 nějaký hodný :)
Vím, že už je "trošku" později , ale .. nakonec jste se přece jen dočkali, ne? :D


 

Já vím .. taková rovná věž .. přesně jako v Pise :D
PS: Snažila jsem se to zkrátit, ale moc mi to nevyšlo ..


Jako první bych ráda začala s knihami, které jsem si koupila já sama. Jedna z nich je Fenomén od Marie Lu. A i když jsem si jí koupila z těch všech tří jako první, přečetla jsem ji jako poslední. Rozhodně byla dobrá, ale trochu jiná než první díl Legenda. A nevím, jestli se mi to jiné až tak líbilo. Další, kterou jsem v ten samý den chňapla po Fenoménu byla Město z popela od Cassandry Clare. První díl jsem četla asi ještě v roce 2012, takže jsem si ho tolik nepamatovala. Ale po shlédnutí filmu jsem měla velkou chuť se dozvědět, co se stane dál. A nakonec jsem vzala své zbytky toho, co jsem ještě před nedávnem měla v peněžence a pár dní po dočtení Města z popela jsem si zašla pro třetí díl, Město ze skla, taktéž od Cassandry Clare. (No, nikdy nevíte, Některé série, nejsou od té samé autorky, která je začala. Nechci nic říkat, ale. .. začíná to na .. ehm.. Upíří deníky ) A můžu říci, že to byl zatím nejlepší díl.

A teď už k mým vánočním dárkům. Těch všech deset, co vám následně ukážu jsou od mamky a taťky, ale aby se mi podařilo udělat aspoň trochu slušnou fotku, rozdělila jsem si je na paperbacky a hardbacky. Jak vidíte, tvrdou vazbu mám raději, takže z měkké jsou zde jen tři. První dvě jsou ze série Lux od Jennifer L. Armentrout. Obsidian a Onyx. Jo, názvy jsou podle kamenů a jo, není to jen tak. Obě bych zařadila spíše mezi takové paranormální oddechovky, než něco, z čeho spadnete ze židle nebo budete skákat metráky do vzduchu. Ale něco vám prozradím.. hlavní hrdinka je knihomolka a má i svůj blog a dokonce točí videa. Hned vedle nich je Ruined od Pauly Morris. Bohužel jsem jí ještě nečetla a tak nemůžu posoudit jaká je, ale podle anotace jsou tam duchové a je to v New Orleans.. v té době, když jsem na ni narazila jsem hodně sledovala seriál The Originals. Takže to mluví za sebe.

A už jsme u hardbacků. Samozřejmě také anglických. Jak jinak. Hned zleva jde zde vidět druhý a třetí díl z trilogie The Infernal Devices, což je taková před trilogie k Nástrojům smrti. Vše od Cassandry Clare. Druhý díl pod názvem Clockwork Prince jsem přečetla snad jedním dechem po pár stránkách na začátku. Nic jsem absolutně nečekala a dostalo mě to. Nejlepší díl ze všech. Pak jsem se hned obratem vrhla na třetí a poslední díl Clockwork Princess. Sice byl úžasný, ale ten epilog jsem stejně ještě nějakou dobu musela zpracovávat. Jak další jsem dostala The Diviners od Libby Bray. Zatím jsem se dostala na .. stranu 79, než jsem to odložila, protože toho na mě bylo trochu moc. Jako .. ten příběh není špatný, ale jak je to zdlouhavé .. to se jen tak nevidí. Ale až budu mít někdy zase odvahu, rozhodně jí dám druhou šanci. Dále jsem také dostala Why We Broke Up od Daniela Handlera. A stalo se mi úplně to samé jako s The Diviners. Dobré, ale zdlouhavé. Skončila jsem na straně 91. Někdy se na to zkusím zase podívat a možná se mi to i více zalíbí, ale pro teď jsem to také odložila. ( Ale ty ilustrace v ní jsou krásné ). Pak je tu Fangirl od Rainbow Rowell. Tam se pokaždé střídal můj názor na knihu. V jednu chvíli jsem z ní byla přímo unesená a v druhé mě to už trochu nudilo, pak jsem se smála, kroutila hlavou .. ale těch poslední asi 100 stran .. to už bylo jen skvělé. A Levi .. toho tam mohla klidně dát ještě více. Nebylo ho tam na mě dostatečně.. A je tady předposlední a tou je The Archived od Victorie Schwab. První, co jsem v roce 2014 četla a také první skvělá kniha, která se zařadila mezi mé oblíbené v roce 2014. A poslední je The Darkest Minds od Alexandry Bracken. Měla jsem trochu velká očekávání, která se bohužel nesplnila. Takže vám řeknu jedno: Nečekejte temný epický dystopický road trip, která vás strhne ze židle. Protože to, to vážně není.

A to bylo vše. Ještě jsem sice dostala dvě encyklopedie, které na úplně první fotce můžete vidět, ale přišlo mi je už trochu zbytečné ještě zmiňovat. Myslím, že ta délka je určitě dostačující i tak :D A jak jsem na to s čísly? 

Celkově jsem dostala/koupila si 15 knih. Z toho je 13 YA a 2 non-fiction. Ze 13 YA je 10 anglických a 3 jsou české. Dohromady všech 13 má 5492 stran. Celkem slušný, ne? :DD

PS2: Kdo uhádne, co právě čtu? :D Nápověda v celém článku ;)

Aneb .. stává se, když chodíte po knihkupectví, nemůžete najít tu, kterou chcete a přece nemůžete odejít s prázdnou. ..

  

Nemůžu ani uvěřit, že jí mám u sebe. Konečně.



6 komentářů:

  1. Krásné přírůstky. Obsidian vypadá dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :D Taky se čte dobře. A má takový ten sametový povrch :DD

      Vymazat
  2. Úžasné přírůstky. =) Fangirl bych si chtěla moc přečíst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D Pokud nepotřebuješ mít všude akci, tak se ti bude líbit :D

      Vymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”