Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Prázdninový knihomol (2)

28. července 2013

Prázdninový knihomol (2)


letní projekt od Cathy
- - -

Minulý týden byl tak trochu rušný. Nebo detailněji : lítali jsme po Praze.  Ale nakonec se to vyplatilo.Už jsme se dohodli a někdy ke konci ledna 2014 by měla proběhnout kolaudace. Kupujeme dům. Konečně vypadnu z toho strašného zapadákova. Chystali jsme se na to snad celý tenhle rok. Ale jak už jsem vám řekla, měli bychom se stěhovat ke konci ledna, což není konec školního roku. Takže to asi vypadá, pokud by to šlo, jinak bychom si tady museli dát ještě další nájem na půl roku, což i tak ještě budeme muset mít, vzhledem k tomu, že chceme prodávat stará barák, si budu muset zařídit inviduál. Já osobně doufám, že to půjde. Nechci tady ztvrdnout další půl rok. Ale tak .. nechám se překvapit. Jak to vyjde. Ale abych se dostala ke knize.. Jak už jste si asi stačili povšimnout, blik - a byla v rozečtených, cvak - a byla pryč a bum - a viděli jste nový přírůstek v oblíbených sériích. Sice jsem stihla přečíst jenom jednu, a to vážně rychle, ale nevadí mi to. Všechno mi vynahradila volba. A to kniha Jsem roztříštěná. Brzy očekávejte recenzi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”