Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: | Life of the party.. |

21. září 2014

| Life of the party.. |

Ahoj, jsem zpátky.
Vím, že je to trochu delší doba, ale no .. událo se toho opravdu hodně. Takže začnu stručně.
Ano, byla jsem pryč a ne, nebudu se vymlouvat, že jsem absolutně nestíhala. Vždy si pro věci čas najít dokážete. Už to tak bývá. Bylo toho na mě moc. Pak ještě se školou. Ale vracím se. Nechci slibovat, že tady každý týden bude nevím, jak článků a podobně, protože pokud jsem chodíte už delší dobu, asi jste si všimli, že kdykoli něco slíbím .. spíše to zařeknu. Takže neslibuji, že tady budu stále psát, ale doufám, že se sem budu někdy vracet. Přece jen to není o tom aby jsme se do něčeho hodně nutili a přestali si to užívat a brali to jako práci. A okolo těch "booktube" videí, které jsem taky na začátku roku slíbila (vidíte?) , tak s těmi bych vážně ráda začala. Takže možná někdy je tady čekejte nebo nečekejte. Nic neslibuji :)

+ hlavní novinka týdne?

Jdu na Eda! To byste si netipli, co? :D Kdo se přidá a půjde taky? Už je málo lístků. Pospěšte si! A jaké jsou vaše nejoblíbenější písničky z jeho nejnovějšího alba X "multiply"? Moje jsou "I'm a Mess", "Don't", "Nina", "Photograph", "Runaway", "The Man" a "Afire Love". A taky jsem začala zbožňovat Shawna.


A zítra jdu do Luxoru na knííížkyy.. Mueheheh..

2 komentáře:

  1. Myslím, že toho máme všichni se školou až nad hlavu. Letos jsem začala chodit na střední a je toho tolik -_- Potřebovala bych aspoň měsíc prázdniny. Jinak doufám, že ty nové články pořád platí :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”