Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Blogger Tag!

17. června 2014

Blogger Tag!


Hoi! Jelikož se zde objevuje čím dál tím více tagů a většina z nich je i jen pro ty pod blablabla číslo čtenářů, jen tak mě to nemine :D A tak to tady je. Děkuji skvělé Wayll za nominaci!

PRAVIDLA:
1. Pověz o sobě 10 věcí
2. Odpověz na deset otázek blogera, který tě nominoval
3. Nominuj pět blogerů, kteří mají méně než 200 čtenářů za den 
4. Vymysli deset otázek pro ty, které budeš nominovat
5. Informuj blogery, které jsi nominoval/a

1. část 
- 10 věcí o mé osobě..


A tady mě máte. :D Hlavně se podívejte za mě.. ano, dala jsem si tu práci a celou knihovnu mám podle duhy .. už mi to vydrželo přes půl měsíce! Jsem na sebe pyšná :DD PS: Jo, ta fotka je divná :D

1. Zřídka kdy na mně vidíte náušnice :DD

2. Jsem ... blíženec s descendentem ve štíru.

3. Miluji jablka a mohla bych je jíst pořád.

4. Mám hodně dobrou krátkodobou paměť. S dlouhodobou už to ale kapku pokulhává, pokud se ovšem nejedná o naprosto nezajímavé detaily jakože přesně o mých 6 narozeninách jsem jeli v 15:32 kolem cukrárny a já si začala stěžovat, že nechci na dortu oříšky, protože mi tam nechutnají :D Ale pokud byste se mě zeptali, kdy píšeme test nebo kdy má někdo narozeniny apod. .. ani zaboha si na to nevzpomenu :D Takže jo... chudáci kytičky už chcíply..

5. Miluji jazyky. Opravdu. Nejraději mám samozřejmě angličtinu (překvapivě :DD) a zrovna se mi líbí i Francouzština, Holandština, Portugalština, ... :D

6. Kdybych si mohla vybrat místo na světě, kde bych chtěla být, byla by to Anglie. Miluji ji. Neustále bych se tam vracela :) ... tákže, pokud znáte nějakou knihu, která se tam odehrává a domníváte se, že by mě mohla bavit .. jen se pochlubte! :D

7. Měřím 174 cm a děsí mě, že ještě povyrostu :DD Hlavně když si vezmu byť jen malé podpadky .. připadám si jak obr :D

8. Ujíždím na seriálech a youtube. A když jsem nedávno psala shrnutí všech na které se dívám .. hihi .. od té doby jich je mnohem více :D

9. Ráda zpívám :D A díky tomu poznáte, že nemám náladu = celý den jsem si ještě nezpívala :DD

10. Mám ráda disney filmy a právě je sbírám na dvd :D

2. část
- odpovědi na otázky od Wayll

1. Čteš rychle, nebo pomalu? Co je podle tebe lepší?
--- Záleží na tom, jestli mě knížka na tolik baví, abych si jí chtěla přečíst ihned, nebo ji dokáži odložit a číst jí po kouskách. Lepší je podle mě střední cesta. Ne moc rychle na to, aby jsi se neztratila a dokázala pořádně vnímat, ale ne moc pomalu, aby jsi jí nečetla přes rok :D

2. Jakou jednu knížku by si podle tebe měl přečíst každý na světě?
--- Taková těžká otázka! Hmm .. *prochází celou knihovnu knížku po knížce ... - o půl hodiny později - každý na světě? Tu mojí 3:) Muhehehe

3. Kdybys psala knihu, o čem by byla?
--- rozhodně bych tam zahrnula nějaké to cestováním časem, odehrávala by se v Anglii, bylo by to na oxfordské univerzitě, kde by hlavní hrdinka studovala, bylo by to i trochu hororové, byl by tam i nějaký ten "sexouš" :DD .. a tak nějak :D

4. Na které jedno místo na světě by ses nejvíc chtěla podívat?
--- ehm ... všude? :DD Ale nejvíce asi Anglie (zase ..), Amerika, Kanada, Austrálie, Francie, Nizozemsko, Skandinávský poloostrov, Irsko, Skotsko, Portugalsko, Španělsko, Karibik, Bradavice .. :P Jo a asi jsem zapomněla zmínit, že ráda cestuji :D

5. Co tě tolik baví na blogování?
To, že můžu psát o tom,  co mě baví s tolika lidmi. :D A taky jsem jich díky tomu tolik poznala a stránek nepočítaje ... díky blogování jsem objevila i svoje milované goodreads!

6. Oblíbený film, oblíbená písnička?
--- film asi ... těch je tolik! Právě teď mám hodně ráda Hvězdy nám nepřály :D A písnička? Hodně jsem si teď oblíbila Tee Shirt od Birdy. No jo no .. už jsem byla v kině na Hvězdy nám nepřály .. je to tak poznat? :D Ale moje dlouhodobě oblíbená je asi It's Time od Imagine Dragons .. úžasná skupina .. 



7. Jaké konce knih máš nejraději?
Ty které nekončí? :D Dělám s srandu :D Ty, kde není řečeno, že ty postavy umřely. Vím, že jednou musí umřít. Ale proč to tam sakra někdy dávají? Urrggh..

8. Kdyby přišla apokalypsa a bylo zachráněno pouze sedm knih (/sérií), které by to měly být a proč?
--- zase další tak těžká! :D Tak tohle bude holt na dýl .. (aneb dopsáno o 4 dny později :D)

- Série Harry Potter - knížky a když jsem byla malá filmy, byly moje dětství. Série je neskutečně dobrá a kdo ji ještě nečetl, ať se do toho hned vrhne. Tohle si musí přečíst každý. Hlavně děti ve věku 11 let :)


- Trilogie The Infernal Devices - svět bez Willa? Ne, děkuji nechci. Předpokračování série nástroje smrti odehrávající se ve Viktoriánském Londýně. Ty knihy zbožňuji. Hlavně 2. a 3. díl :)


- Divergence - je to úžasná kniha! A všichni by si ji měli přečíst! PS: Z celé série, je tento díl nejlepší :) Navíc byla i zfilmovaná, takže si přece každý musí přečíst knihu ještě než uvidí film :D


- Shatter Me - skvělá trilogie, skvělé postavy. Kenji! A taky Warner :) Už se těším na poslední díl. Druhý byl zatím nejlepší, tak uvidíme :D 


- Měsíční kroniky - Zatím jsem četla jen Cinder a Scarlet. Ale dneska ... koupila jsem si v Luxoru Cress. Škoda, že mám právě rozečtenou Alianci, jinak bych se na to hned vrhla :D Je to neskutečná série. A jsou to jako, by převyprávěné pohádky v sci-fi :D Je to boží! Jo, pokud by z vás někdo znal jiné jakože taky převyprávěné pohádky, tak sdělujte!  A čtvrtý díl vychází na jaře 2015, tak si pospěšte!


- The Archived - Moje první kniha od Victorie Schwab a už jsem si její styl psaní zamilovala. Rozhodně si ještě přečtu další. A konečně si musím objednat pokračování této duologie :DD A nevím, jak ostatním, ale mně ta kniha neskutečně sedla. Přečetla jsem jí za 1 noc .. doslova :D Ale čtěte jí v aj, je to lepší :)

A rovnou tady máte i celý přebal .. není úžasný? Lepší než cz. Jo a je to jako samet :)

- Hunger Games - Kupodivu nejsem zrovna jejich fanoušek (možná kvůli faktu, že po přečtení 1. dílu jsem byla naspoilerovaná až do konce 3.), ale musím uznat, že jsou úžasné. Nejvíce se mi líbí 1. a 2. díl :D A navíc .. přece jen by měla zůstat nějaká připomínka, co děsivého by se doopravdy mohlo stát. Jo a je to i filmově zpracované. Hraje tam Jennifer Lawrence! Já vím .. boží!



9. Znáš někoho, kdo ti připomíná nějakou knižní postavu?
- Jo, asi jo :D Kamarádka Nikol mi trochu připomíná Nat z Paniky... "trošku" :DD
- A možná ještě kámoška Kira je tak "trochu" jako Cath z Fangirl .. kromě té nespolečenskosti a nesebevědomí :D

10. Kdybys byla hlavní postava ve filmu, kdo by hrál?
- mm ... kdyby to bylo teď ... asi Jennifer Lawrence (:D) nebo Anne Hatahaway ... nene ne! Ruším. Emma Watson. Byla by to rozhodně Emma Watson. 100%. :D

 
Poznává tady někdo Hermionu? :D PS: Nemohla jsem najít žádné normální fotky :DD

NOMINACE:
Vím, že je to "trochu" podvod, ale ...  kdo bude chtít a bude splňovat všechna pravidla, ať si tento tag udělá! Mám pocit, že i tak už neznám moc bloggerů, kteří by mi seděli  a nebyli nominovaní :D
Nezapomeňte mi pak dát do komentářů odkazy! :) Ráda si to přečtu :D

OTÁZKY PRO NOMINOVANÉ:
1. Kniha, která se ti nejvíce líbila, kvůli tomu, kde se odehrávala.
2. Tvoje oblíbená kniha začínající prvním písmenem tvého jména či přezdívky.
3. Tvůj nejoblíbenější autor či autorka.
4. Jaké nadpřirozené "příšerky" jsou podle tebe nejvíc cool?
5. Co je tvoje nejoblíbenější kniha zatím v tomto roce?
6.  Jaké si objednáváš Bubble tea? 
7. Jedna z tvých nejoblíbenějších knih, která není moc známá.
8. Jaký je tvůj nejoblíbenější disney film? Máš rád/a disney?
9. Nejoblíbenější seriály?
10. Jaké je tvoje vysněné povolání?

Uff. tak to bylo snad ještě horší než ten předchozí tag :D A já už si myslela, že to ani nejde :DD

2 komentáře:

  1. tak to jsi o 11 centimetrů vyšší než já :D knížky z Anglie znám, a dost dobré, ale už jsi je četla.. :D a až budeš mít napsanou tu knihu o sexoušovi na Oxfordu, počítej se mnou jako s beta-readerem! :D Měsíční kroniky jsou úžasné, celý ten nápad s dystopickými pohádkami... skvělé! :D Momentálně čekám na Cress, kterou dostanu někdy koncem června :) Emma je úžasná, ale Jennifer ještě úžasnější :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DD V první půli věty : "Jooooo! *už si otevírám goodreads ... ; a potom: taky jsem sakra musela všechno číst .. Jojo, dám ti vědět :D Jsou boží, Cress už mám dočtenou :D Možná ... ale Emmu znám prostě dýl :D

      Vymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”