Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: RECENZE: The Kiss of Deception

6. srpna 2015

RECENZE: The Kiss of Deception

Autor: Mary E. Pearson
Série: The Remnant Chronicles
Díl: první
Počet stran: 489
Nakladatelství: Henry Holt and Co.
:Anotace: A princess must find her place in a reborn world.

She flees on her wedding day.

She steals ancient documents from the Chancellor's secret collection.

She is pursued by bounty hunters sent by her own father.

She is Princess Lia, seventeen, First Daughter of the House of Morrighan.

The Kingdom of Morrighan is steeped in tradition and the stories of a bygone world, but some traditions Lia can't abide. Like having to marry someone she's never met to secure a political alliance.

Fed up and ready for a new life, Lia flees to a distant village on the morning of her wedding. She settles in among the common folk, intrigued when two mysterious and handsome strangers arrive—and unaware that one is the jilted prince and the other an assassin sent to kill her. Deceptions swirl and Lia finds herself on the brink of unlocking perilous secrets—secrets that may unravel her world—even as she feels herself falling in love.
- - -
Nemohla jsem jí skoro odložit. A přečtenou jsem jí měla asi za 6 hodin. Tak mě zaujala.. A proč by měla i vás?

“a little exaggeration was always expected when describing weapons, victories, and body parts.”

Nečekala jsem, že se mi bude líbit. Rozhodně mě to překvapilo. Ze začátku právě fakt, že je to ze tří pohledů, což není tak běžné. Princezny, prince a assasina. 

Nejen, že nevíte, kdo je princ a kdo assasin - což k pobavení mi jaksi nedošlo a v hlavě jsem nějak měla zatvrzeno, že to bylo řečeno.. a tak když byl odhalen assasin myslela jsem si nejdřív že je to nějaká chyba. Nedocházelo mi to. Ale pak když jsem se podívala na kapitoly zpátky nebylo u žádného jména napsáno Assasin Luke, Prince Pažout. Nikde to tam nebylo a já měla přesto v hlavě dáno, že jsem to u těch jmen viděla. Samozřejmě, že jsem to ani neviděla správně a ukázalo, že princ je ten druhý. A když si uvědomím jak jsem se nad pár věcmi zarážela, jak je možné, že to je princ, když mi připadá víc jako assasin.. ale nechavála jsem to plavat v přesvědčení, že jsem u jejich jmen ty tituly viděla. Neudělejte tu samou chybu. 
Mě poté málem kleplo z překvapení, že tamten je tamten.

Ale to hlavní je: Ta knížka není jen romance typu trojúhelník do koho se zamiluje. Lia (princezna) není pitomá, neřeší jen lásku. Chce jí, ale to není to jediné na její mysli. Proto mi ten milostný trojůhelník ani tolik nevadil. Nebyl podstata knihy. A Lia není ani ten typ hrdinky, která je od začátku už od přírody mocná, umí všechno a prostě je něco alá bohyně. U Lii to neplatí. A to je zase jedna z mnoha věcí, které jsem na ní zbožňovala. Nebyla tak nadřazená ostatním. Je chytrá, dělá logická rozhodnutí. Všechny postavy jsou vážně zajímavé. Je to mnohem víc než nějaká napodobenina fantasy s příběhem romantiky. Politika hraje jistou roli. Líbil se mi i aspekt magie. Do příběhu zapadnul dokonale.


Doporučila bych jí pro ty Je pro všechny. Ať už jste romantici, fantasy, sci-fi milovníci, máte rádi historickou fikci - cokoliv, mám takový dojem, že si v knize přijdete na své.

“I will find you.
In the farthest corner, I will find you.” 

HODNOCENÍ:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”