Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Top 7 knih roku 2014 / "ll Mondo"

1. ledna 2015

Top 7 knih roku 2014 / "ll Mondo"

Co se týče knih. Rok 2014 tolik úžasných nepřinesl. 
A tak jsem se rozhodla vyjmenovat jen 7, zato úžasných.

Pár které stojí za zmínku:
We Were Liars
Scarlet, Cress .. vše o tomto světě
....
"ll Moondooo..."

 

8373527 13623150 8755776
18132187 13188676 10929432 10025305

7. Mercy
proč? 

Když jsem jednou čekala málo a to hodně málo, tak to bylo úžasné. Nikdy bych od této knihy nečekala víc a to víc co byla. Hrdinka byla konečně normální. Žádné "ubrečeníčko". Mělo to kapku tajemna, dávku detektivky a anděly a plno dalšího.  A tak se připravte, takhle kniha vás rozhodně překvapí.


6. Destroy Me
proč?

A stejně jako v roce 2013, i tento (již minulý) jsem se dočkala. Dostala jsem Warnera. A to hezky 2x. Je to 1,5 takže doporučuji číst až po prvním dílu - Shatter Me / Jsem roztříštěná - a je to z pohledu Warnera. Je to o Warnerovi. S Warnerem.  Warner. Warner. Warner. Warner. A je to Warneroboží.


5. City of Lost Souls
proč?

Jedná se o 5. díl série Nástroje smrti. A mnohem lepší než její předchozí díl. Naprosto úžasný. Vtipný. Smutný. A ještě jednou skvělý zároveň. A možná si i na chvíli zamilujete Sebastiana.


4. Moře klidu
proč?

Neskutečná contemporary. Děkuji všem, kteří mi jí doporučili. Moc, Mooc se mi líbila. A to s těmi jmény .. hned dočtení jsem si šla zjišťovat, co znamená to moje. Prý láska. :D


3. Jsem Rozohněná
proč?

A zase jsme u Warnera. Jojo. A v tomhle díle, že ho bylo k sežrááááníí. Ale samozřejmě i tak byl skvělý. Buď tuhle série nenávidíte a nebo milujete. A já ji miluji. .. Viď Warnere? :3


2. The Archived
proč?


První kniha, kterou jsem roku 2014 přečetla. A nemohla jsem si vybrat lépe. Přečetla jsem ji za jednu noc. Zůstala jsem vzhůru snad do 3 do rána.  Také je to první kniha, jež jsem četla od Victorie Schwabové. A můžu s klidem říci, že mě její styl psaní uchvátil. Ta atmosféra. Rozhodně se poohlížím po dalších, co napsala. Prvních asi 60 stran, bylo z jedněch nejlepších, co jsem četla. Neříkám, že zbytek knihy byl špatný. Jenže těch prvních 60 bylo božích. A vůbec příběh. hrdinové... sedlo mi to. Historie. Tajemno. Trochu detektivky. Kapánek romance ... A ta obálka. Zkuste ji otevřít. Vypadá skvěle.


1, Clockwork Prince
proč?


Druhý díl trilogie The Infernal Devices a něco jako spin-off Nástrojů smrti. Poslendí dva díly se mi líbily neskutečně, ale jelikož jsem sem chtěla dát jen jeden, tak zvítězil tento. .. "překvapivě".
Nejlepší díl. Nejlepší. Vtipné. Smutné. Velmi smutné. Vtipné. Překvapivé. "Oooh.. Aaach momentní". Úžasné. Will. Will. Božské. Will. Byla jsem emočně zdrcená. 


2014. The End.

2 komentáře:

  1. Nástroje smrti mám strašně ráda, nejvíc se mi ale asi líbil zatím třetí díl. Už aby vyšel ten poslední...:D Máš krásný blog! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ignite me bylo dokonalý. Miluju tu sérii. =) Bohužel jsem nečetla Destroy me, jelikož si na to v angličtině netroufám.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”